23 March 2012

Anne ve Bebek Bakımı

Bebek bakımı ile ilgili temel bilgileri doğum için de tercihim olan TOBB ETU Hastanesi'nde aldım. Doktorum Ebru SARAÇ'ın tavsiyesi ile katıldığım eğitim oldukça eğlenceliydi bence. Annemi ve Burcu'yu da yanıma alarak gittik bir cumartesi sabahı hastaneye. Temmuz sıcağının tavan yaptığı bir günde tamamı hamile olan katılımcıları bir odaya topladılar. Eşi ile gelen de olmuştu, annesi ile gelen de. Benim annemi tercih etme sebebim, Ece'nin bakımını birlikte yürüteceğime olan inancım idi. Ayrıca annem dersi daha iyi dinledi ve hep not aldı. Sonrasında ne mi oldu? Ben herşeyi yanlız yapmakta ısrarlı oldum, notlara da dönüp bakacak vakit olmadı hiç. Herşey kendi akışında gitti ve Ece neye ihtiyacı olduysa bana öğretti. Anne kız idare etmeyi öğrendik. İçimden çıkan annelik öngörüleri bana "oldu" yani. 

Eğitim sırasında da bahsedilen ürünlerin bir kısmından memnun kaldık, bir kısmını hiç kullanmadık. Hepsini tek tek anlatmaya çalışacağım. En çok kıyafet seçimleri ile ilgili anlatılanlardan faydalandık. En azından annem her zaman benden daha çok üşüdüğü halde bebeğin giyimi için hiç ısrarcı olmadı ve biz Ece'yi tüm kış boyunca hiç kat kat giydirmedik. Gerçi merkezi sistemle ısınan evimizin sıcaklığı hep mevsim normallerinin çok üzerinde olduğu için oldukça şanslıydık.


Mustela, PhysioBebe

Otribebe Nazal Aspiratör ve Sterimar Serum Fizyolojik



Mothercare, Bakım Seti
 
Desitin, Pişik Kremi








Dalin, Deterjan
Chicco, Ayıcıklı Bebek Şampuanı
Mustela, Stelatria
Komili, Bebek Sabunu

Nuk, Diş Fırçası Seti
Nuk, Banyo Süngeri 


No comments:

Post a Comment