25 March 2012

Cybex Kanguru

Kangurumuz Sibel ve Bahadır Alev ile Ege Gönüllü dostlarımızın Ece'ye hediyesi. Sibel'in yaptığı özenli araştırmanın ardından alındı kangurumuz. Hem yatar hem dikey pozisyonda kullanılabilen kangurumuzun ben henüz sadece dikey pozisyonunu kullanabildim. Bunun sebebi muhtemelen Ece'nin kangurudayken dışarıyı seyretmek istemesi oldu. Yatay pozisyon portbebe ile taşımak gibi. Ben Ece'yi kucağımda hep sol omzuma yaslayarak taşıdım. Yani yatarak hiç kucağımda durmadı. Belki de bu alışkanlık yüzünden yatar pozisyondan faydalanamadık. Ürün, bu pozisyonu destekleyebilmek için kayışları uzun yapılmış Dikey durduğunda kayışlar kol altlarınızdan sarkıyor. Eğer yatar kullanmam derseniz aynı markanın sadece dikey olanını tercih etmelisiniz. Ben uzun kayışları Ece'nin altından birbirine bağlamak sureti ile kısalttım.

Bebek arabamızın alt sepetinde tuttuğum kangurumuzu hergün bir kere kullanıyoruz. Arabada sıkılan Ece bunu kullanmaktan ve etrafa merak içinde bakmaktan çok zevk alıyor. Şimdi bahar geldi ve muhtemelen parklarda gezerken de kullanırız. Teşekkürler Alev ailesi ve Ege.



2 comments:

  1. Merhaba 2 yıl geçmiş satmayı düşünür müydünüz? Çok aradım bulamadım. Aradığımda üretilmiyor dediler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesajınızı çok geç gördüm, kusura bakmayın. Hala ihtiyacınız var ise bana pinarozdemirci@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

      Delete