30 March 2012

Karum Mothercare


Mart 2012
İran Caddesi üzerinde, Karum alışveriş merkezinin karşısında bulunan Mothercare benden çok annemin tercihi galiba. Alışveriş merkezi içinde olmaması, otoparkının bulunmaması benim için büyük sıkıntı. Zaten bebek arabası ile Tunalı Hilmi caddesi üzerinde gezmek bir sanat ve ben bu dalda pek başarılı sayılmam, dolayısı ile bizim son tercihimiz buradaki Mothercare. Fakat bir indirim günü bu mağazadan alışveriş etmek durumunda kaldım. Bir arkadaşımın çocuğunun doğumgünü için yapacağım alışveriş indirim gününe denk geldi. Tenis kulübünün önüne zorlukla park ettiğim arabadan ana kucağı ile çıkmamız Ece'nin kilosu nedeniyle artık pek mümkün olmadığı için bebek arabamızı da aldık yanımıza. Mağaza'da askılar arasında dolaşmak imkansız gibi. Biz de oyuncak reyonlarını tercih ettik. Etiketlemelerde sorun olduğu için elimize aldığımız her ürünü tek tek kasaya götürdük ve fiyat baktırdık. Başta sorun değildi bu çünkü bize yardımcı da oluyorlardı. Sonra saatler öğlen tatilini gösterdiği için olsa gerek mağaza dolmaya başladı ve benim kakar verme hızım gelişti, kendimizi kasaya attık. Mağaza yetkilisi olduğunu düşündüğüm beyefendi bana yardımcı olurken kapı açıldı ve mağazaya mal geldi.İşte herşey değişti. Bize yardımcı olan beyefendi gitti, içindeki esip gürleyen müdür ortaya çıktı. Arabam çekilmiş midir acaba, cadde üzerinde bırakmıştım diye düşünürken ben, işlemim daha da yavaşlamaya başladı. Müdür çalışanına bağırıyor, o da geniş geniş cevaplar veriyorken arkamda sır oluşmaya ve sabırsız sesler yükselmeye başladı. Müdür aldığım iki hediyenin işlemini tamamlarken hediye paketi olmasını umduğum ürünleri elime paket kağıtları ile birlikte verip: İndirim günleri hediye paketi yapmıyoruz dedi. İyi de beyefendi ben bunları indirimli almadım ki! diyemeden kuzu kuzu terkettim mağazayı. Çıktığımda kaldırıma park etmiş mağazaya yük indiren kamyon karşıladı beni. Onu aşmam mümkün olmadığından ve zaten kavgaya çok da müsait biri de olmadığım için usulca önce yukarıya yürüyüp, bulabildiğim ilk boşluktan da aşağıya, arabamın yanına yürüdüm. Elimde paket kağıtlarımla...

Şimdilik tek tecrübem bu oldu bu mağazada. Bir daha yolum düşerse ve fark olursa anlatırım. Ya da siz anlatın...

Haziran 2012
Pırlantalı günler kampanyası meşhur Mothercare'ın. Bu vesile ile yine buradayız. Ece'nin babası bizi arbada, Karum'un önünde bekliyor çünkü ne almak istediğim belli. Çöp kovamıza yedek torbalardan alacağız. Her indirimde ya  kovanın tek satılan hali, ya da yedekli satılan hali indirime giriyor çünkü.

İçer hızla giriyorum ve tahmin ettiğim kalabalık, bir cumartesi öğlenden sonrası için hiç yok. Hemen yerini gayet iyi bildiğim için mağazanın bakım ürünlerinin bulunduğu arka reyonlara gidiyorum. Ne yazık ki pırlanta logosu yok. Bir dürtü ile sorayım diyorum. Pek yapmam aslında bunu ama birkaç kez pırlanta logosunu koymaya vakitleri kalmadığı için bazı ürünleri şans eseri indirimli almışlığım var. İlk gelişimde beni çileden çıkaran beyefendi güler yüzü ile ilgileniyor benimle. Hayır diyor. İndirimde değiller bu ay. Geçen ay girmişti onlar indirime. Hayal kırıklığı ile yedek kutunun fiyatını soruyorum. O sırada yerdeki yığının etrafına toplanmış ve fiyatlama yapan personelden biri indirimde olduklarını  söylüyor. Öyle aklında kalmış. Yedek kutusunu alıp kasaya gidiyoruz. Hayır indirimde değil. Yine hayal kırıklığı. Bir kez daha ısrar ediyor aynı bayan. Yanında çöp kovası veren 6'lı kutuyu öneriyor. O indirimde. Tekrar kasaya gidiyoruz ve hanımefendi haklı çıkıyor. Sevindik.

Bu sefer mutlu çıkıyorum buradan. Israrlı ilgi güzel ama sorana tabi ki. Pırlanta günlerinde mutlaka almayı aklınıza koyduğunuz ürünleri üşenmeden kasaya taşıyıp fiyat sormalısınız. bu bütün Mothercare'lar için geçerli bir sıkıntı.

Ha bu arada elbette ki sadece çöp kutusuna bakıp çıkmadım. Kıyafetlere de göz attım ama Ece'nin babası'na söylemedim:) Elbette indirimdeki ürünlerin tamamına göz gezdirmekte yarar var. Belli mi olur ne lazım olacağı. Di'mi?

No comments:

Post a Comment