26 March 2012

Mustela PhysioBebe

Mustela markasının oldukça çok ürünü var bebekler için. Hamileliğim sırasında sevgili doktorum Ebru SARAÇ da bana çatlaklara karşı koyan kremini önermişti ve o vesile ile tanışmıştım ben de marka ile. Çatlağım olmadı ama sebebi Mustela mıdır bilmiyorum. PhysioBebe ise sevgili çocuk doktorumuz Namdar ULUŞAHİN'in önerisiydi. Ece tam bir aylıkken bir haftalığına bir organizasyon için Kemer'e gittik. Tüm otel tanıdıklarımız ile doluydu ve Ece çok sevimliydi. Herkes içtenlikle Ece'yi ellerinden seviyordu. Bu masum sevgi gösterisi, ne yazıktır ki Ece'nin parmak emmesi ile pek örtüşmediği için, her sevenin ardından çaktırmadan ellerini bu ürün ile sildik ve içimiz rahat etti. 

Bebekleri ellerinden sevmek gibi bir adet varmış meğer ve insanlar bunu hiç düşünmeden yapıyorlar. Kafasından sevmemek için. Oysa eller hep ağızda ve mikroplar direk içeride. Bunu yapan satış personeli ile daha büyük sıkıntı yaşıyoruz. Bebek mağazalarında çalışanların bu konuda hassas olmaları ve daha da ötesi kesinlikle bilgili olmaları gerek. Elbette müşterinin bebeği ile ilgilenilmeli politikasını hoşgörü ile karşılıyorum ama bebeğin ellerine dokunulmamalı. Bu konuyu mutlaka mağazalar ile ilgili yazdığım değerlendirmelerde belirteceğim.

No comments:

Post a Comment