01 April 2012

Banyo Filesi

Banyo filemizi heves ederek ben almıştım. Fikir başta bana çok mantıklı gelmişti. Ece'nin elimizden kayma ihtimali olmayacak ve rahatlıkla yıkayabilecektik. Aslında Ece pek de elimizden kaymıyordu ama heves etmişim işte. Eve gelip, Mothercare'dan aldığımız küvetimizi çıkarttım ve fileyi emekliye ayırdım. Küvetimizin kenarlarına tutturulamadı filenin uçları. Paketinde beklettiğimiz filemiz şimdi Emek Toros bebeğin kullanımında. Bir de bu file ilgili şöyle bir kaygı oluştu bende: Üzerinden su akıtmak sureti ile kıpırdamadan duracağı varsayılan bebeğiniz üşümeyecek mi? Ben Ece'yi yarı dolu küvet içinde yıkıyorum. Dolayısı ile bir kısmı da olsa sıcak suyun içinde oluyor ve şimdilerde oturabildiği için de kaymadan banyonun tadını çıkartıyor. File ile yıkasaydık sanki üşürdü gibi geldi bana. Bu arada banyo küvetini Mothercare'dan almış olmamız sadece benim şımarık seçimim. Bence çok daha hesaplı ve aynı işi görecek plastik küvet birçok mağazada bulunabiliyor. Fonksiyonculuk elbette önemli ama benim de bir tanecik bebeğim var di mi? Ne var güzel renkli ve içi görünmeyen ayıcıklı olanı seçtiysem. Küvetini Ece'ye anneannesi almıştı. Herhalde beni mutlu etmeyi tercih ettiği için de: Yok mu bunun ucuzu? dememişti. 

No comments:

Post a Comment