04 April 2012

Taşınabilir Mama Sandalyesi


Taşınabilir mama sandalyesi demek belki biraz yanlış olabilir ama  ben bu amaçla aldım. Aslında kullanmak için biraz da fazla hevesli çıktım. Gittiğimiz restoranlarda Ece arabasının içinde sıkılmaya başlayınca ben de çözüm olarak bu katlanıp küçülebilen ve çanta şeklinde taşınabilir sandalyeyi yani sandalye üstü aparatı aldım. www.ebay.com üzerinden, bebek mağazalarındakilerden daha makul bir fiyata getirttim. Ebay benim her alışveriş öncesi mutlaka fiyat kontrol ettiğim bir site. 

Arabamızın bagajında kendine yer bulan sandalyemizi şimdilik aklımıza her geldiğinde yanımıza tedbiren alıyoruz. Aslında artık her gidilen restoranda ya da kafede mama sandalyesi bulunuyor ama Ece şimdilik biraz küçük olduğu için hijyen bakımından tercih etmiyoruz. Bir süre sonra bu işkillenmenin sona ereceğinden eminim ama şimdilik böyle. 



No comments:

Post a Comment